Philips AS130/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips AS130/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hikmat 27-01-2016
Geschreven voor: Philips AS130/12 zwart

Inleiding

Deze wekker is zeer handig, het is niet alleen een wekker, ook een klok, een oplader, en een radio. Dus zeer handig als je wat kabels wilt sparen.
Philips

Philips is een Nederlands bedrijf in elektronica. De hoofdzetel licht in Amsterdam en is dus niet zo ver. Het bedrijf is opgericht in 1891. Ik gebruik persoonelijk veel philips apparaten en ik ben er heel tevreden mee, ik heb zelf nog nooit zoveel problemen gehad.
Mijn mening

Dit apparaat spaart veel kabels uit, het heeft 4 functies in 1 apparaat. Het opladen gaat vrij goed. Het geluid is heel zuiver. Ik vind ook dat het er heel mooi uitziet. Ik draag een bril en als je slaapt en je kijkt naar je wekker kan je de cijfers meestal niet zien, maar op deze wekker staan er grote cijfers waarmee je het wel kan lezen. Er staan ook geen zichtbare knoppen op dus dat ziet er wel mooi uit. Deze wekker is wel een beetje duur, maar hij is zijn geld waard. Als ik wekkers moest vergelijken met dezelfde prijs, zou ik deze kiezen afhankelijk van de kwaliteiten natuurlijk. Ik heb eigenlijk geen nadelen, deze is gewoon super goed.
Kwaliteit

Goeie kwaliteit, het is een rechthoekig en blijft stevig staan. Het glanst mooi en het gaat traag kapot. Het is redelijk stevig.
Conclusie

Een super goeie wekker met meerdere functies waarbij je veel kabels bespaart. Het is mooi gebouwd.
Waar voor je geld

Ja, zeer mooi ding en als je al die functies apart zou kopen, zou het veel duurder zijn.